joi, 29 septembrie 2011

Test?

Am dat peste ceva azi care mi-a starnit curiozitatea:
Testul de inteligenţă al lui Einstein
 
    Prezumţii:
1— Există 5 case fiecare de altă culoare.
2— În fiecare casă locuieşte o singură persoană, fiecare de altă naţionalitate
3— Fiecărui locatar îi place o anumită băutură, fumează o anumită marcă de ţigări şi deţine un anumit animal de casă.
4— Nici una din cele 5 persoane nu bea aceeaşi bautură, nu fumează aceeaşi marcă de ţigări, şi nu deţine acelaşi animal de casă.

    Se dau următoarele:

a— Britanicul locuieşte în casa roşie
b— Suedezul are un câine
c— Danezul bea cu plăcere ceai
d— Casa verde se află în stânga casei albe
e— Locatarul casei verzi bea cafea
f— Persoana care fumează Pall mall are o pasăre
g— Locatarul casei din mijloc bea lapte
h— Locatarul casei galbene fumează Dunhill
i— Norvegianul locuieşte în prima casă
j— Fumătorul de Marlboro locuieşte lângă cel care are o pisică
k— Locatarul care are un cal locuişte lângă cel care fumează Dunhill
l— Fumătorul de Winfield bea bere
m— Norvegianul locuieşte lângă casa albastră
n— Germanul fumează Rothmans
o— Fumătorul de Malboro are un vecin care bea apă

Cine are acvariul cu peşti??
    Albert Einstein a conceput acest test în secolul trecut . El susţinea că 98% din populaţia globului nu sunt în stare să rezolve acest test.

Am stat mai mult de o ora incercand sa fac prostia asta, nu mi-a iesit. Imi explodeaza capul, dar nu ma las, mai incerc.O sa iasa ceva pana la urma...sper ! Daca voi reusiti sa il faceti, sunteti cei mai tari, pe cuvant ! Sunteti genii chiar. :))

Pupici! :*:*

5 comentarii:

  1. Acum..nu incerc.:)) Sunt extrem de obosita si somnoroasa. Dar maine cred ca o sa incerc sa vad ce imi iese!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Param pam paammm...dupa o ora de munca : Germanul are pestele....mama lui de neamt :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @kyky, succes!
    @flyerboy, Felicitari, faci parte din cele 2% persoane care pot rezolva 'chestia' asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. l-am incercat si eu mai demult =)) ce nervi mi-a facut :)) aoleu dar nu mai tin minte daca am aflat sau nu rezultatul:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @C.L.M :)) Eu nu l-am aflat, si curios e ca am procedat cum a facut-o si Gabi, dar na, dupa ce am facut postarea nu am mai lucrat la acest test, am gasit altul :)):D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !