joi, 8 decembrie 2011

Prezent Trecut vs Prezent

Sunt pierdută în trecut, sau dacă nu sunt, aşa mă simt. M-am lăsat purtată de valuri înapoi în timp cu 3 ani. Aici totul e mai frumos, mai liniştitor...totul până când se aud acele bubuituri în uşa de ieşire, iar eu mă crizez pentru că nu vreau să plec de aici, m-am cam regăsit... Valurile ce trebuiau să mă poarte în prezent se sparg acea uşă metalică. Mă simt urmărită, intimitatea îmi este violată din ce în ce mai mult cu fiecare clipă pierdută, dar eu nu am de gând să dau drumul acestui univers. Din cerul limitat, aud vag vocea Ei, îmi tot spune că nu-i bine şi că o să fiu rănită iar, dar... Ea ce ştie? Eu nu greşesc, fac ce-mi spune inima, mă las purtată de mireasma vechilor dimineţi de mai. Ar trebui să visezi chiar dacă nu mereu visele tale duc la un final fericit.

5 comentarii:

  1. Cred....vreau sa cred ca exista mereu un happy ending!

    RăspundețiȘtergere
  2. poate ca nu exista happy ending, cum zice flyerboy, dar mereu exista o rezolvare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E cam prost spus "happy ending". O luam la modul general, poate ca exista un happy ending pentru tipii buni, atunci pentru tipii rai nu exista. Totul in lumea asta e cu dus si intors, depinde doar cu cine ti. O rezolvare buna pentru cine o vrea intradevar, sunt unii care se multumesc ca lucrurile sa mearga de la sine, fara sa le pese. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. era un vers "Prezentul e trecut, presarat cu amintiri.":X

    RăspundețiȘtergere
  5. @£avi H. Multumeeesc. E primul meu premiu! <3
    @C.L.M. Da, frumos vers <3

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !