miercuri, 14 martie 2012

Critică

      Nu cred că există persoană care să nu se fi întrebat De ce lumea judecă persoanele fără să le cunoască?, ei bine, eu am găsit un răspuns la această întrebare destul  de corect din punctul meu de vedere. 
     Cum se presupune că ar trebui să cunoaştem toate persoanele pe care le criticăm zilnic? Nu am mai avea timp de nimic altceva dacă am sta să le cunoaştem.
     Mai exista şi întrebarea într-o formă mai generală decât prima,  De ce judecă lumea? şi aici răspunsul mi se pare şi mai simplu. Asta face parte din noi, asta o facem zilnic, fie că recunoaştem sau nu. Nu spun că este bine sau că este rău, spun doar că aşa am ajuns să fim şi facem asta înainte să realizăm că o facem. Faptul că o persoană este criticată o poate chiar ajuta (nu, nu cu încrederea în sine) să se schimbe în bine, asta până la un anumit punct şi venind din partea unei persoane apropiate. 
    O persoană care judecă este ori mult prea sigură pe ea ori îi e frică de cei din jur şi crede că acest "scut" o protejează ori normală, orice ar însemna asta.
   


-Alina

14 comentarii:

  1. Human nature. Ideea e sa invatam sa facem asta cat mai rar, pentru ca este gresit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori ma intreb pe mine de ce critic fara sa cunosc :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am păţit de prea multe ori ceea ce ai scris tu aici..

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu ne place sa fim judecati de altii, noi de ce o facem ? :-j Dar, da, sta in natura omului :-j

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu mă critic pe mine, pentru a mă perfecţiona. Cum altfel te-ai autodepăşi ?

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !