miercuri, 13 iunie 2012

Articole din viaţă

     Razele soarelui mă fac să deschid ochii pentru o clipă, apoi să-mi trag pilota peste cap pentru o clipă. Aseară am adormit cu jaluzelele netrase, am vrut să las luna să mă vegheze în timp ce scriu, măcar ea să îmi fie aproape. Îmi pare rău că m-am schimbat atât de mult încât şi visele mi s-au întors pe dos. Cum ai putea compara visele cu Enrique Iglesias sau Justin Timberlake cu vise în care esti fugărită de caini? Aşa ceva este total pe dos. Îmi vreau visele înapoi, sunt ale mele, şi Justin cu Enrique la fel !
     Prea indignată că îmi încep iar dimineaţa cu dureri de cap, iau albumul cu fotografiile de suflet şi îl răsfoiesc. O faţă familiară îmi zâmbeşte ironic din trecut. Azi nu fac nimic din ce mi-am propus ieri să fac !
     Mă ridic din pat, îmi prepar un suc din sânge de ţânţari şi venin de viespi şi zbor către El.


-Alina

4 comentarii:

Părerea ta contează !