miercuri, 18 iulie 2012

Articole din viaţă

Încerc să îi ascult pe băieţii de la Voltaj şi aştept să iasă Soarele, să mă vadă cât de mult am crescut, cât de frumoasă m-am făcut, modestia mă omoara, SCUZE, cum timpul mi-a furat din inocenţă şi cât de gol arată portofelul meu după noaptea trecută. Eu, spre deosebire de altii, am învăţat că tot ce-i frumos e chiar în faţa mea, atunci când mă uit la familie, prieteni şi, de ce nu, la EL. Iniţial vroiam să îl pun pe el primul..de fapt era singurul, dar după mi-am dat seama că nu este corect ceea fac. Chiar deloc! Să îl pun pe el acolo şi să fi atât de egoistă şi să nu mă gandesc la persoanele care mi-au fost în permanenţă alături_! No way! El va fi aici pentru o scurtă perioadă de timp, îşi va face "treaba" şi pe urmă va pleca fără să şteargă urmele ce le va lăsa pe prag. Dar nu mă supăr, m-a ajutat să sterg pragul când a intrat în inimă, dacă îl va murdării şi cât de mult o va face, depinde doar de...MINE. K-Boom! Ce credeai, ca depinde de el? Ei bine, la lucrurile de genul asta nu mai sunt indiferentă! Dar găgăuţă încă sunt, îl voi lăsa să se joace liniştit.



-Alina

Un comentariu:

Părerea ta contează !