luni, 10 septembrie 2012

Toamnă

      Îmi pare rău pentru Toamnă. Este o doamnă superbă! Auriul din parul ei are o strălucire magică, iar când acesta întâlneste ultimele raze de soare, chiar înainte de apus are loc acest sentiment care îţi umple inima de iubire şi te face să simţi că trăieşti şi că lumea e a ta! E ca atunci când te aflii pe o clădire înaltă iar oamenii arată ca nişte furnici. Dacă îţi sunt simpatice, le poţi ridica lângă tine, iar dacă te calcă pe bătături le poţi strivi, dar niciodată nu faci asta. Ai o inimă bună!
     Toată lumea preferă vara : senzualitate, soare, bronz, goliciune, soare, iubiri de-o vara, soare, caldură, distracţie, soare; crede cineva că e uşor să concurezi cu aşa ceva?! Să stai în umbra lor, să fi cel care răpeşte tuturor Paradisul şi pe deasupra să arăţi ca o zeiţă?! Mă înclin în faţa Toamnei, anotimp ce pentru mine are semnificaţia de început, nou, necunoscut, acţiune, noi iubiri, noi dezamăgiri, şi nu îl cele din urmă, un NOU SEZON DIN THE VAMPIRE DIARIES !!! 
     

5 comentarii:

  1. Toamna e anotimpul meu.Melancolie si priviri tacute...Ma regasesc in toamna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador toamna. E anotimpul meu preferat. Alaturi de primavara !

    RăspundețiȘtergere
  3. E atat de frumoasa toamna:D :D dar parca nu mai frumoasa ca postarea ta;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Tomana nu imi place deoarece e urmata de iarna :)) nu imi place frigu delocc.... in schimb ador vara !

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !