luni, 3 decembrie 2012

"you had a bad day"

    Cu durerea asta infiorătoare de cap şi cu toate aceste voci în capul meu tot ce îmi doresc este să ajung cât mai repede la uşa de duce spre dormitorul meu. Geanta am părăsit-o pe holul de la intrare, alături de pantofii roşii din lac chiar în momentul în care am lovit vaza cea cu florile de la TINE. Zace pe podea iar eu nu am nici-un gând să o ridic. " Nobody cares!"   (Gabriel!!)  Mă debarasez cu uşurinţă de papionul care toată ziua mi-a amintit că existenţa mea este limitată şi îl arunc peste cartea ratăcită de sub canapea iar eu mă las usor purtată de mirosul de cafea în timp ce mă fac comodă pe patul plin de perne. Această atmosferă îmi aduce o stare de relaxare imbibata cu nostalgie.
     Am impresia că păcatele mă apasă. Mă consider o persoană bună, dar care în acest moment are nevoie de o escapadă, si fără a mai sta pe gânduri mi-am acordat permisiunea de a fi fată rea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !